من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اگر متوجه شدید که دائماً سرفه یا عطسه می کنید یا درد مفاصل، سردرد، حالت تهوع یا بثورات پوستی را تجربه می کنید، ممکن است آنفولانزا یا آب و هوا نباشد، بلکه هوای خانه شما باشد.

جان باور، سازنده یونیون ویل هندی، سازنده و نویسنده «خانه سالم»، می گوید: «خانه های ما ما را بیمار می کنند.

آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) با این موضوع موافق است و خاطرنشان می کند که آمریکایی ها به طور متوسط ​​حدود 90 درصد یا بیشتر از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، جایی که سطوح آلاینده ممکن است دو تا پنج برابر (و احتمالاً بیش از 100 برابر) بیشتر از سطوح خارج از خانه باشد.

یکی از نمایندگان انجمن ریه آمریکا در اورنج کانتی، کالیفرنیا می‌گوید: «بیشتر ما به آن فکر نمی‌کنیم، زیرا نمی‌توانیم آلودگی را ببینیم، و گاهی اوقات نمی‌توانیم آن را بو کنیم.»

به گفته کارشناسان، به همین دلیل است که تمیز نگه داشتن هوای داخل خانه برای حفظ سلامت خانواده بسیار مهم است.

و بر خلاف تصور عمومی، هر خانه، چه قدیمی و چه جدید، آلاینده های بالقوه خود را دارد، EPA می گوید.

به عنوان مثال، خانه‌هایی که قبل از سال 1978 ساخته شده‌اند، احتمالاً حاوی رنگ‌های مبتنی بر سرب هستند و با عایق آزبست ساخته شده‌اند. در خانه‌های جدیدتر و «سبزتر»، استفاده از بهره‌وری انرژی خانه‌ها را عایق صدا و هوادهی می‌کند، اما همچنین گازهای بالقوه سرطان‌زا و سایر آلاینده‌ها را که باعث سردرد و حالت تهوع و تشدید آلرژی می‌شوند، به دام می‌اندازد.

بنابراین، صاحب خانه چه کاری باید انجام دهد؟

به غیر از گردگیری و جاروبرقی به طور منظم، و تعویض فیلترهای هوای خود به صورت فصلی، ممکن است بخواهید از فناوری برای کمک به تمیز کردن هوای داخل خود استفاده کنید، مانند سیستم تصفیه هوا Air Scrubber Plus [www.airscrubberplus.com]◊.

این دستگاه که در سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع موجود نصب می شود، از فناوری ActivePure برای کاهش آلودگی ها تا 99 درصد در هوا و سطوح خانه استفاده می کند.

ActivePure گونه‌ای از فناوری مورد استفاده ناسا برای ایستگاه فضایی بین‌المللی است و به‌عنوان فناوری فضایی تایید شده انحصاری توسط بنیاد فضایی در رده خود شناخته می‌شود.

تام لوزانو، مدیر اجرایی Air Scrubber Plus گفت: «میلیون‌ها نفر مبتلا به آسم و آلرژی در سراسر کشور وجود دارند. "تست عمیق ثابت می کند که فناوری ما می تواند بوهای شیمیایی، دود سیگار، گرد و غبار، گرده و کپک را کاهش دهد."

با استفاده از Air Scrubber Plus، همراه با سایر محلول‌های هوای پاک، می‌توانید مطمئن باشید که هوایی که تنفس می‌کنید تازه و شفاف است.

لوزانو می‌گوید: «با افزایش نگرانی مردم در مورد کیفیت هوای داخلی، ما شاهد افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های تصفیه هوای داخلی از سوی صاحبان خانه‌ها در سراسر کشور هستیم.
تعادل. دستیابی به آن ممکن است سخت باشد و حتی نگه داشتن آن دشوارتر است. این کار، خانه، خانواده، مدرسه و به ویژه سلامت ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

به بیان ساده، همه چیز در زندگی در مقیاسی از چیزهایی که اسیدی هستند و چیزهایی که قلیایی هستند قرار می گیرد. تعادل بین این دو pH (پتانسیل هیدروژن) نامیده می شود و در مقیاس صفر تا 14 اندازه گیری می شود، به طوری که چیزهایی که در انتهای پایینی مقیاس قرار می گیرند اسیدی تر و انتهای بالاتر قلیایی تر هستند. آب pH خنثی 7.0 است یا باید باشد.

مشابه آب، بدن و خون شما را نیز می توان در مقیاس pH اندازه گیری کرد. پس منطقی است که غذا و آبی که مصرف می‌کنید می‌تواند بر سطح pH بدن شما تأثیر بگذارد و آن را اسیدی‌تر یا قلیایی‌تر کند، یعنی حاوی اسید بیش از حد یا خیلی کم باشد. مطالعات نشان داده اند که بدن شما زمانی که کمی قلیایی باشد (7.35 یا 7.45) بهترین عملکرد را دارد. اگر خون شما بیش از حد اسیدی باشد، می تواند شما را در برابر بیماری های متعددی مانند بیماری های قلبی عروقی و دیابت آسیب پذیر کند.

دکتر رابرت اتکینز، نویسنده فقید "رژیم غذایی اتکینز" می گوید: "مایعات موجود در سلول های بدن اکثر افراد بیش از حد اسیدی هستند." "این می تواند باعث ... مشکلات شود. از خنثی کردن سموم بدن شما جلوگیری می کند و شما را بیشتر در معرض اکسیداسیون رادیکال های آزاد آسیب رسان سلولی قرار می دهد که منجر به سرطان و سایر بیماری ها می شود.

برای دستیابی به سلامتی بهینه، خوردن غذاهای مناسب و نوشیدن آب مناسب کلیدی است - اما همه آب ها یکسان نیستند. به عنوان مثال، نشان داده شده است که آب لوله کشی حاوی سرب، جیوه، آفت کش ها، علف کش ها و نیترات ها است.

آب قلیایی را مانند آلکامه وارد کنید. آب آلکامه به طور ویژه تصفیه شده است تا واقعاً خالص و دارای PH قلیایی باشد. برای این منظور، به حفظ pH طبیعی بدن شما کمک می کند و بدن متعادل بدنی است که از مواردی مانند پیری زودرس، خستگی یا حتی سرطان محافظت می کند.

دکتر مو شیک جان، نویسنده کتاب «پازل آب و کلید شش ضلعی» می گوید: «زمان تعمیر انبار قبل از مردن گاو است.» با افزایش میزان آب نامنظم در بدن، میزان بقا کاهش می یابد. هرچه آب یونیزه قلیایی در بدن بیشتر باشد، سالم تر خواهید بود.
مایک لاو، یکی از اعضای موسس گروه نمادین بیچ بویز، در سال 1960 به نوشتن آهنگ "I Get Around" کمک کرد. در آن زمان او نمی دانست که این آهنگ می تواند نشان دهد که چقدر زندگی او به لطف مراقبت های کایروپراکتیک بهبود می یابد.

او در مورد تلفاتی که تور بر بدنش وارد کرده است، می گوید: «در بیش از 50 سال اجرای بیش از 100 نمایش در سال، من با ماشین، ون، اتوبوس، قطار، هواپیما و گهگاه قایق سفر کرده ام. پزشکان کایروپراکتیک به من کمک کردند که بدون درد و تحرک بمانم.

لاو، یکی از حامیان بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک، تنها یکی از تعدادی از آمریکایی‌هایی است که از آنچه مجله کایروپراکتیک و درمان‌های دستی (CM&T) می‌گوید «یکی از رایج‌ترین انواع مراقبت‌های مکمل و جایگزین استفاده می‌کند. بزرگسالان مسن تر." در واقع، حدود 14 درصد از بیمارانی که توسط کایروپراکتیک مراقبت می‌شوند، 65 سال و بالاتر هستند.

اگرچه اکثر افراد مسن نمرات بالای رضایت بخش بیمار و تسکین درد ناشی از دردهای مفصلی (در میان آنها گردن و پشت سر) را به عنوان دلایلی برای جستجوی مراقبت های کایروپراکتیک ذکر می کنند، انگیزه های دیگری نیز وجود دارد. همان مقاله CM&T همچنین اشاره کرد که کایروپراکتیک ها از طریق مشاوره در مورد شیوه زندگی، از جمله ورزش و حمایت تغذیه، به مدیریت شرایط سلامتی بیماران کمک می کنند.

در مورد خواننده اصلی که آهنگش «کوکومو» در سال 1988 به رتبه یک رسید، او می‌گوید که هنوز عاشق اجرا در مقابل تماشاگران در سراسر جهان است و پیش‌بینی نمی‌کند به این زودی‌ها کند شود. او می‌گوید: «با سبک زندگی فعالم، از مراقبت‌های منظم کایروپراکتیک به عنوان مکمل تمرین روزانه‌ام از مدیتیشن متعالی و هاتا یوگا استفاده می‌کنم.»
همانطور که آمریکا به طور فزاینده ای خاکستری می شود، سالمندانی که این بخش از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند، مشتاق یافتن اشکال جایگزین مراقبت های بهداشتی برای کمک به آنها در سال های طلایی هستند. این امر به ویژه برای مبتلایان به آرتریت صادق است، و معلوم می شود که مراقبت از کایروپراکتیک ممکن است گلوله جادویی باشد که برخی به دنبال آن بوده اند.

تا به امروز، رویکرد سنتی برای کاهش درد و درد آرتریت شامل داروهای بدون نسخه و نسخه‌ای است که می‌توانند عوارض جانبی شدیدی داشته باشند. اما مقاله اخیر در مجله معتبر Medscape Rheumatology، با عنوان "CAM برای آرتریت: آیا نقشی وجود دارد؟" - "CAM" مخفف "طب مکمل و جایگزین" است - رشد مداوم محبوبیت پزشکان کایروپراکتیک را در بین نزدیک به 50 نفر در کشور تأیید کرد. میلیون ها مبتلا به آرتریت دکتر Nathan Wei، MD، می نویسد: «در ذهن من تردید کمی وجود دارد که کایروپراکتیک به ویژه برای درد حاد اسکلتی عضلانی کار می کند.

این دیدگاه مطمئناً توسط بنیاد غیرانتفاعی پیشرفت کایروپراکتیک، جرارد کلام، دی سی، که مدتهاست با اظهارات دکتر وی موافق است که پزشکان کایروپراکتیک "در بسیاری از موارد در مورد آناتومی اسکلتی عضلانی نسبت به سایر روماتولوژیست ها آگاه تر هستند" موافق است. از تحصیلات و تجربه آنها در مدیریت شرایط اسکلتی عضلانی.

دکتر کلام می‌گوید: مراقبت‌های مبتنی بر شواهد و عملی که توسط پزشک کایروپراکتیک ارائه می‌شود، به کاهش قابل توجه علائمی مانند درد و تورم مفاصل و بهبود دامنه حرکت، استقامت و تون و قدرت ماهیچه‌ها کمک می‌کند. و رضایت بیماران بالاست، زیرا بسیاری از مبتلایان به آرتریت به دنبال راه هایی برای فعال ماندن و اجتناب از داروهای تجویزی هستند.
بارداری می تواند یک موقعیت شاد باشد. همچنین با مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد خود همراه است، مانند افزایش وزن، تهوع صبحگاهی، احتباس آب و استرس اضافه به مفاصل.
به گفته متخصصان، با این حال، همه این علائم را می توان به طور طبیعی با نوشیدن آب کاهش داد.
رابرت ایکل، مدیر عامل شرکت آلکامه واتر می‌گوید: «آرامش در دوران بارداری در بهترین حالت دشوار است و همان‌طور که اکثر زنان تأیید می‌کنند، بسیار دشوار است». "با این حال، نوشیدن آب می تواند پاسخ همه چیز در دوران بارداری باشد."
انجمن بارداری آمریکا با این موضوع موافق است و اشاره می کند که کم آبی می تواند منجر به سقط جنین و زایمان زودرس و همچنین یبوست و خستگی شود.
به آن فکر کنید: آب برای هیدراته نگه داشتن بدن حیاتی است. این به عنوان مجرای عمل می کند که به رساندن مواد مغذی از طریق جریان خون به نوزاد کمک می کند، به هضم غذا کمک می کند، سیستم سموم ناخواسته را پاک می کند و به طور کلی سیستم های بدن ما را روان نگه می دارد.
با این حال، همه آب ها یکسان ایجاد نمی شوند. به عنوان مثال، آب لوله کشی می تواند حاوی سطوح بالایی از سرب و سایر مواد بالقوه ناایمن باشد که می تواند بیشتر از اینکه به شما و نوزاد در حال رشد شما کمک کند، آسیب برساند. تغییر به آب بطری نیز ممکن است راه حلی نباشد، زیرا اکثر برندهای آب بطری می توانند از هر منبعی تهیه شوند و نظارتی ندارند. بنابراین، یک مادر به زودی چه کاری باید انجام دهد؟
پاسخ ممکن است به سادگی گنجاندن آب قلیایی در رژیم و چرخش روزانه شما باشد. با استفاده از آب آشامیدنی اکسیژن دار مانند آب آلکامه می توانید سطح انرژی خود را افزایش دهید و همچنین سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.
برخلاف آب شیر و بطری، آلکامه به گونه‌ای تولید می‌شود که به سلول‌های بدن اجازه می‌دهد تا آب را بسیار سریع‌تر جذب کنند و به نوبه خود، شما (و کودکتان) را کاملاً آبرسانی کنند.
برای اطمینان از اینکه شما به اندازه کافی برای شما و کودکتان می نوشید، کارشناسان توصیه می کنند 64 اونس در روز، به جای لیوان های بزرگتر چند بار در روز، در طول روز پخش شود. با توزیع آب مصرفی خود، می توانید مطمئن باشید که بدن شما (و کودک شما) همیشه هیدراته خواهد بود.
Alkame Water, Inc. یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Alkame Holdings, Inc. (OTCBB: ALKM) است.
احساس می کنید از زمانی که لنو و لترمن برای اولین بار با هم روبرو شدند، اینقدر برای تصمیم گیری مشکلی نداشته اید؟
اشکالی ندارد، عرضه کنسول‌های جدید ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 - به‌راحتی در زمان تعطیلات - به این معنی است که افراد بی‌شماری درست مثل شما در حال بحث هستند که برای گیمرهای بسیار روان خانواده‌شان کدام را بخرند. هر دو نشان دهنده یک جهش بزرگ در گرافیک، سرعت و شخصی سازی هوشمند هستند. هر دو دارای تعداد زیادی بازی هستند که مطمئناً خوشحال خواهند شد.
با این اوصاف، یکی از منتقدان فوربس مرده بود که نوشت: "هر دو کنسول برای گیمرهای مختلف جذاب خواهند بود." در اینجا چیزی است که باید بدانید:
* هزینه. قیمت اولیه پلی استیشن 4 سونی (399.99 دلار) 100 دلار کمتر از ایکس باکس وان مایکروسافت (499.99 دلار) است. اما در حالی که دومی با نسل جدید و قدرتمند مایکروسافت از حسگر حرکت و صدای کینکت عرضه می‌شود - که حتی می‌تواند ضربان قلب بازیکن را فقط با نگاه کردن به صورت او بخواند - اگر دوربین PlayStation Eye را می‌خواهید باید 60 دلار اضافی بپردازید.
* تاکید کلی مایکروسافت ایکس باکس وان را به عنوان یک سیستم سرگرمی همه کاره معرفی می‌کند که بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، ورزش و تلویزیون زنده را در یک مکان گرد هم می‌آورد، و Cnet.com می‌گوید که «واقعاً احساس می‌کند یک قطعه پیچیده از خانه است. وسایل تئاتر." از سوی دیگر، سونی در حال بازی کردن چیزی است که ستون‌نویس فناوری گاردین آن را «تنوع محض تجربه‌های بازی» می‌نامد.
* کنترل کننده ها همه اش برمیگردد به علاقه شخصی.
سونی در ارتقاء کنترلر جدید DualShock 4 خود کار یومن را انجام داده است تا شامل میله های آنالوگ دقیق تر، پد لمسی، نوار حسگر نور و دکمه اشتراک گذاری باشد. و در حالی که مایکروسافت بدیهی است که نیازی به درهم ریختن طراحی کلاسیک خود احساس نمی‌کند، PCMag.com می‌گوید محرک‌های ضربه‌ای جدید Xbox One «می‌تواند تیراندازی اول شخص را بسیار فراگیرتر کند».
* بازی ها. آه، بله، بازی ها. هر کنسول فهرستی چشمگیر از عناوین انحصاری دارد. پلی استیشن 4 شامل بلستر علمی تخیلی "Killzone: Shadow Fall" و ماجراجویی خانوادگی "Knack" است. در میان مجموعه Xbox One: شبیه‌ساز رانندگی فوق‌العاده شیک «Forza Motorsport 5»، بازی زامبی «Dead Rising 3» و «Ryse: Son of Rome» با تم گلادیاتور.
هنوز مطمئن نیستید؟ همیشه می‌توانید به نزدیک‌ترین فروشگاه GameStop (www.gamestop.com) بروید تا ببینید که علاقه‌مندان واقعی کدام کنسول‌ها و بازی‌ها را می‌خرند. از اوایل نوامبر، لیست پستی غول خرده‌فروشی "اولین دانسته" برای هر دو کنسول بیش از - آماده هستید؟ - 2.2 میلیون مشترک.
تونی بارتل، رئیس GameStop می‌گوید: «مردم نمی‌توانند منتظر بمانند تا دستشان را بگیرند.
برای چندین دهه، شرکت‌های دخانیات بازار فروش سیگار را تحت کنترل داشتند. با این حال، اخیراً فروش کاهش یافته است و این صنعت که زمانی شکوفا شده بود به دنبال حفظ درآمد چند میلیارد دلاری خود با تمرکز بر دسترسی جهانی خود در آسیا و سایر قاره ها است.

علاوه بر مظنونین معمول به عنوان دلایل کاهش - خطرات بهداشتی و هزینه در خط مقدم - موانع دیگری نیز وجود دارد. در سال 2008، چین اولین کشوری بود که یک جایگزین غیر دخانی به نام «سیگار الکترونیکی» را معرفی کرد که به عنوان «سیگار بخار» نیز شناخته می‌شود.

بانی هرتزوگ، تحلیلگر ولز فارگو، پیش بینی می کند: «مصرف سیگارهای الکترونیکی ممکن است در دهه آینده از سیگارهای سنتی پیشی بگیرد». و آنها فقط با گذشت زمان تکامل و بهبود خواهند یافت - با خطر بسیار کمتر. بخش فناوری آن به نوعی مانند اپل است. این فقط نسخه یک است.”

سیگارهای بخار، استنشاق‌هایی هستند که با باتری کار می‌کنند و لوله‌ها را برای تبدیل یک محلول مایع به بخار در دمای بسیار پایین‌تر از سیگارهای مبتنی بر تنباکو گرم می‌کنند. به جای «دود»، بخار آب تولید می‌کنند که حس سیگار کشیدن را تقلید می‌کند و تقریباً همان مقدار نیکوتین یک سیگار معمولی را دارد.

در حالی که به عنوان راهی برای ترک سیگار به بازار عرضه نمی شود، بسیاری معتقدند که می تواند به شکست اعتیاد کمک کند، و خاطرنشان می کنند که مزایای دیگر عبارتند از نسوختن تنباکو، و آنها دود دست دوم ساطع نمی کنند یا خاکستر تولید نمی کنند.

با بیش از 40 میلیون سیگاری در ایالات متحده جمعیتی بزرگ دخانیات را تشکیل می دهند (و بسیاری از آنها به دنبال جایگزینی برای سیگار هستند)، درآمد قابل توجهی از پول و بازار برای شرکت هایی مانند Icon Vapor (OTCPK: ICNV)، یک شرکت مستقل و فوق العاده شرکت تولید سیگار بخار با کیفیت برتر.

به گزارش سرویس مالی UBS، تا به امروز، فروش سیگارهای بخار از سال 2008 هر سال دو برابر شده است، و قرار بود در سال گذشته از مرز 1 میلیارد دلار عبور کند، اگرچه آمار فروش برای سال 2013 هنوز منتشر نشده است. این به معنای آینده ای بالقوه پرسود برای Icon Vapor است.

دانیل بالسیگر، رئیس شرکت آیکون ویپور، خاطرنشان می‌کند: «هدف Icon Vapor ارائه یک جایگزین معقول، ایمن‌تر و مقرون‌به‌صرفه برای سیگارهای مبتنی بر تنباکو است. ما همچنین معتقدیم که یک مصرف‌کننده آگاه به دقت بررسی می‌کند که سیگار بخار را از چه کسی می‌خرد، و Icon Vapor خود را در بازار به عنوان محصولی برتر نسبت به تلاش‌های اخیر تنباکوی بزرگ برای تنوع بخشیدن به آن فضا متمایز خواهد کرد.»

Icon Vapor اخیراً از یک پلتفرم بازاریابی نوآورانه پرده برداری کرده است که فرصتی عالی برای کسانی که مایل به ورود به این بازار در حال رشد و پرسود هستند - با هدف و ساختار طراحی شده برای بازگرداندن سود به افراد عادی فقط با اشتراک گذاری کلمه ارائه می دهد.
اگر از لیندا کوهن، یکی از موفق ترین مجریان ورزشی زن در این تجارت بپرسید، چه چیزی او را در 22 سال پوشش ورزشی اش شگفت زده کرده است، این رسوایی هایی نیست که درباره آنها گزارش شده است - و بسیاری از آنها وجود داشته اند - بلکه بیشتر ، چه تعداد از ورزشکاران حرفه ای موفقیت خود را مدیون مراقبت کایروپراکتیک می دانند.

او نه تنها به ورزشکارانی که با او مصاحبه می‌کند، بلکه به خودش نیز اشاره می‌کند، می‌گوید: «مراقبت کایروپراکتیک یک رویکرد قابل توجه برای مراقبت‌های بهداشتی است که به شما کمک می‌کند تا سالم و سرزنده باشید».

کوهن، که کتاب جدیدی با عنوان "Cohn-Head" منتشر کرده است، به طور عمیق در مورد صعود سخت (و شهاب سنگ) خود به صدر "باشگاه پسران پخش ورزشی" و همچنین عشقش به ورزش می نویسد. او پوشش می دهد - به ویژه هاکی روی یخ. او می گوید که در لانگ آیلند، نیویورک بزرگ شد، عشق او به بازی از زمانی شروع شد که در دبیرستان تیم هاکی پسران را تشکیل داد و زمانی که برای تیم زنان دانشگاه ایالتی نیویورک دروازه بان بازی کرد ادامه یافت.

او می گوید: «بدیهی است که ورزش بخش مهمی از زندگی من است و من عاشق بازی هاکی هستم. "شما نمی توانید بیشتر از این درگیر شوید."

با این حال، دخالت او فقط به ورزش هایی که پوشش می دهد نیست. ببینید، مراقبت های کایروپراکتیک در خانواده اجرا می شود.

کوهن که مشتاقانه از بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک حمایت می کند، می گوید: «برادرم نه تنها یک ارائه دهنده مراقبت مشهور، بلکه پزشک کایروپراکتیک من نیز هست.

او می افزاید: "و با مراقبت های کایروپراکتیک، هرگز در زندگی ام احساس بهتری نداشته ام."
علی‌رغم گزارش‌های خوش‌بینانه رسانه‌ها مبنی بر اینکه اقتصاد در حال بهبود و قوی‌تر از سال‌های اخیر بوده است، یافتن شغل – که اصلاً مهم نیست شغلی باشد – هنوز دشوار است.

این را در نظر بگیرید: طبق گفته تحلیلگران اقتصادی، 77 درصد از موقعیت های اضافه شده به بازار در سال جاری به صورت پاره وقت بوده است. با این حال، یک شغل وجود دارد که در حال افزایش است.

به گفته ایالات متحده اداره کار و آمار، مشاغل در مراقبت های کایروپراکتیک تا سال 2020 28 درصد افزایش خواهند یافت که این رشته را نسبت به سایر حرفه ها با نرخ رشد بسیار سریع تری قرار می دهد.

در زیر دلایلی است که Careercast.com این متخصصان را در سلامت ستون فقرات و بهزیستی کلی در رتبه 11 (از 200) در گزارش سالانه «شغل‌های رتبه‌بندی» در سال 2013 قرار می‌دهد:

• رضایت شخصی. دانستن اینکه شما بیماران را از صدمات ناتوان کننده و تغییر دهنده زندگی در سر، پشت، گردن و سایر مفاصل تسکین می دهید، بسیار خوشحال کننده است. در واقع، مجله آمریکایی سلامت عمومی گزارش می دهد که "مشاهده شد که بیماران کایروپراکتیک پس از چهار هفته درمان از ارائه دهندگان مراقبت از کمر رضایت بیشتری نسبت به بیماران پزشکی داشتند."

• تقاضای بازار. برای سال‌ها، غرب صفحه‌ای از دفترچه یادداشت شرق را برداشته و درمان‌های غیرجراحی و بدون دارو را انتخاب کرده است - جوهره مراقبت کایروپراکتیک. علاوه بر این، با افزایش سن افراد فعال، بازار مشتریان داخلی دارد. دیوید اوبریون، JD، CAE، مدیر اجرایی انجمن کالج‌های کایروپراکتیک، که اخیراً یک مشارکت استراتژیک با بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک راه‌اندازی کرده است، می‌گوید: «بارها و بارها شاهد بوده‌ایم که بیماران از جراحی از طریق مراقبت‌های کایروپراکتیک در امان مانده‌اند. .yes2chiropractic.org). "رویکرد کلی بیمار کایروپراکتیک، فرآیندهای درمانی خود بدن را به طور طبیعی فهرست می کند."

• انعطاف پذیری شغلی. مالکیت مطب خود نه تنها به این معنی است که شما مسئول هستید، بلکه به شما امکان می دهد گزینه های دیگری از جمله، اما نه محدود به، ارتباط با یک متخصص کایروپراکتیک، آموزش، انجام تحقیقات، کار در یک کلینیک سلامت شرکتی در محل و تخصص در موارد بالا و زمینه های آینده مانند عملکرد ورزشی.
همانطور که ماه میراث ملی اسپانیایی را جشن می گیریم، مضامین الهام بخش مانند رهبری، توانمندسازی و احساس جامعه در کانون توجه قرار خواهند گرفت.
طی چند هفته آینده، تقریباً 54 میلیون آمریکایی اسپانیایی تبار و لاتین تبار که در حال حاضر در ایالات متحده زندگی می کنند، میراث فرهنگی خود را با دوستان، خانواده و جوامع خود جشن خواهند گرفت. چیزی که آنها تجربه خواهند کرد یک حس غرور کلی است که هیچ چیز دیگری را ندارد.
از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر، ایالات متحده به کمک ها، داستان ها و سنت های آمریکایی هایی که اجدادشان از مکزیک، اسپانیا و کشورهای اسپانیایی زبان در دریای کارائیب، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی آمده اند، احترام می گذارد.
تاریخ ها مهم هستند زیرا نشان دهنده استقلال پنج کشور آمریکای لاتین هستند: گواتمالا، هندوراس، السالوادور، نیکاراگوئه و کاستاریکا. علاوه بر این، مکزیک نیز در 16 سپتامبر و شیلی در 18 سپتامبر استقلال خود را اعلام کردند.
به مناسبت این ماه تاریخی، JCPenney با Gonzo Soccer و بنیانگذار آن، Monica Gonzalez شریک خواهد شد. گونزالس، یک بازیکن حرفه ای سابق فوتبال و اکنون تحلیلگر فوتبال و پخش کننده ESPN، Gonzo Soccer را ایجاد کرد، آکادمی رهبری که به دختران بین سنین 8 تا 16 سال از آسیب پذیرترین بخش ها، آموزش فوتبال و مهارت های رهبری ارزشمند و آمادگی برای زندگی ارائه می دهد. رشد آنها را تشویق کند و به آنها فرصت دهد تا پتانسیل کامل خود را به عنوان ورزشکار و دانش آموز توسعه دهند.
با این مشارکت، JCPenney بر این باور است که می تواند نه تنها به آنچه این دختران می توانند در زمین فوتبال انجام دهند، بلکه تعهد آنها را برای موفقیت به عنوان زنان، ورزشکاران و به عنوان اعضای سرافراز جامعه پرجنب و جوش اسپانیایی تجلیل کند. برای شروع، JCPenney در 30 سپتامبر میزبان یک کلینیک رایگان فوتبال در هیوستون خواهد بود که در آن گونزالس تمرینات فوتبال، نکات و ترفندهایی را به جوانان منطقه آموزش خواهد داد. JCPenney دختران را در سری لباس‌های ورزشی Xersion خود می‌سازد و جدیدترین ترندهای مدل موی اسپرت را توسط استایلیست‌های سالن JCP به آنها ارائه می‌دهد. از دوستان و خانواده دعوت می شود تا در آنجا شرکت کنند و دختران را تشویق کنند زیرا از موسیقی، غذا و سرگرمی لذت می برند.
لیریس لئوس، مدیر بازاریابی چندفرهنگی JCPenney می‌گوید: «مونیکا و دخترانش قدرت، قدرت و استقامت خود را از طریق فداکاری خود به ورزش نشان می‌دهند و ما می‌خواهیم آن را با آنها جشن بگیریم، زیرا میراث اسپانیایی آنها را در آغوش می‌گیریم.»