من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تعادل. دستیابی به آن ممکن است سخت باشد و حتی نگه داشتن آن دشوارتر است. این کار، خانه، خانواده، مدرسه و به ویژه سلامت ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

به بیان ساده، همه چیز در زندگی در مقیاسی از چیزهایی که اسیدی هستند و چیزهایی که قلیایی هستند قرار می گیرد. تعادل بین این دو pH (پتانسیل هیدروژن) نامیده می شود و در مقیاس صفر تا 14 اندازه گیری می شود، به طوری که چیزهایی که در انتهای پایینی مقیاس قرار می گیرند اسیدی تر و انتهای بالاتر قلیایی تر هستند. آب pH خنثی 7.0 است یا باید باشد.

مشابه آب، بدن و خون شما را نیز می توان در مقیاس pH اندازه گیری کرد. پس منطقی است که غذا و آبی که مصرف می‌کنید می‌تواند بر سطح pH بدن شما تأثیر بگذارد و آن را اسیدی‌تر یا قلیایی‌تر کند، یعنی حاوی اسید بیش از حد یا خیلی کم باشد. مطالعات نشان داده اند که بدن شما زمانی که کمی قلیایی باشد (7.35 یا 7.45) بهترین عملکرد را دارد. اگر خون شما بیش از حد اسیدی باشد، می تواند شما را در برابر بیماری های متعددی مانند بیماری های قلبی عروقی و دیابت آسیب پذیر کند.

دکتر رابرت اتکینز، نویسنده فقید "رژیم غذایی اتکینز" می گوید: "مایعات موجود در سلول های بدن اکثر افراد بیش از حد اسیدی هستند." "این می تواند باعث ... مشکلات شود. از خنثی کردن سموم بدن شما جلوگیری می کند و شما را بیشتر در معرض اکسیداسیون رادیکال های آزاد آسیب رسان سلولی قرار می دهد که منجر به سرطان و سایر بیماری ها می شود.

برای دستیابی به سلامتی بهینه، خوردن غذاهای مناسب و نوشیدن آب مناسب کلیدی است - اما همه آب ها یکسان نیستند. به عنوان مثال، نشان داده شده است که آب لوله کشی حاوی سرب، جیوه، آفت کش ها، علف کش ها و نیترات ها است.

آب قلیایی را مانند آلکامه وارد کنید. آب آلکامه به طور ویژه تصفیه شده است تا واقعاً خالص و دارای PH قلیایی باشد. برای این منظور، به حفظ pH طبیعی بدن شما کمک می کند و بدن متعادل بدنی است که از مواردی مانند پیری زودرس، خستگی یا حتی سرطان محافظت می کند.

دکتر مو شیک جان، نویسنده کتاب «پازل آب و کلید شش ضلعی» می گوید: «زمان تعمیر انبار قبل از مردن گاو است.» با افزایش میزان آب نامنظم در بدن، میزان بقا کاهش می یابد. هرچه آب یونیزه قلیایی در بدن بیشتر باشد، سالم تر خواهید بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.