من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برای چندین دهه، شرکت‌های دخانیات بازار فروش سیگار را تحت کنترل داشتند. با این حال، اخیراً فروش کاهش یافته است و این صنعت که زمانی شکوفا شده بود به دنبال حفظ درآمد چند میلیارد دلاری خود با تمرکز بر دسترسی جهانی خود در آسیا و سایر قاره ها است.

علاوه بر مظنونین معمول به عنوان دلایل کاهش - خطرات بهداشتی و هزینه در خط مقدم - موانع دیگری نیز وجود دارد. در سال 2008، چین اولین کشوری بود که یک جایگزین غیر دخانی به نام «سیگار الکترونیکی» را معرفی کرد که به عنوان «سیگار بخار» نیز شناخته می‌شود.

بانی هرتزوگ، تحلیلگر ولز فارگو، پیش بینی می کند: «مصرف سیگارهای الکترونیکی ممکن است در دهه آینده از سیگارهای سنتی پیشی بگیرد». و آنها فقط با گذشت زمان تکامل و بهبود خواهند یافت - با خطر بسیار کمتر. بخش فناوری آن به نوعی مانند اپل است. این فقط نسخه یک است.”

سیگارهای بخار، استنشاق‌هایی هستند که با باتری کار می‌کنند و لوله‌ها را برای تبدیل یک محلول مایع به بخار در دمای بسیار پایین‌تر از سیگارهای مبتنی بر تنباکو گرم می‌کنند. به جای «دود»، بخار آب تولید می‌کنند که حس سیگار کشیدن را تقلید می‌کند و تقریباً همان مقدار نیکوتین یک سیگار معمولی را دارد.

در حالی که به عنوان راهی برای ترک سیگار به بازار عرضه نمی شود، بسیاری معتقدند که می تواند به شکست اعتیاد کمک کند، و خاطرنشان می کنند که مزایای دیگر عبارتند از نسوختن تنباکو، و آنها دود دست دوم ساطع نمی کنند یا خاکستر تولید نمی کنند.

با بیش از 40 میلیون سیگاری در ایالات متحده جمعیتی بزرگ دخانیات را تشکیل می دهند (و بسیاری از آنها به دنبال جایگزینی برای سیگار هستند)، درآمد قابل توجهی از پول و بازار برای شرکت هایی مانند Icon Vapor (OTCPK: ICNV)، یک شرکت مستقل و فوق العاده شرکت تولید سیگار بخار با کیفیت برتر.

به گزارش سرویس مالی UBS، تا به امروز، فروش سیگارهای بخار از سال 2008 هر سال دو برابر شده است، و قرار بود در سال گذشته از مرز 1 میلیارد دلار عبور کند، اگرچه آمار فروش برای سال 2013 هنوز منتشر نشده است. این به معنای آینده ای بالقوه پرسود برای Icon Vapor است.

دانیل بالسیگر، رئیس شرکت آیکون ویپور، خاطرنشان می‌کند: «هدف Icon Vapor ارائه یک جایگزین معقول، ایمن‌تر و مقرون‌به‌صرفه برای سیگارهای مبتنی بر تنباکو است. ما همچنین معتقدیم که یک مصرف‌کننده آگاه به دقت بررسی می‌کند که سیگار بخار را از چه کسی می‌خرد، و Icon Vapor خود را در بازار به عنوان محصولی برتر نسبت به تلاش‌های اخیر تنباکوی بزرگ برای تنوع بخشیدن به آن فضا متمایز خواهد کرد.»

Icon Vapor اخیراً از یک پلتفرم بازاریابی نوآورانه پرده برداری کرده است که فرصتی عالی برای کسانی که مایل به ورود به این بازار در حال رشد و پرسود هستند - با هدف و ساختار طراحی شده برای بازگرداندن سود به افراد عادی فقط با اشتراک گذاری کلمه ارائه می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.