من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

همانطور که آمریکا به طور فزاینده ای خاکستری می شود، سالمندانی که این بخش از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند، مشتاق یافتن اشکال جایگزین مراقبت های بهداشتی برای کمک به آنها در سال های طلایی هستند. این امر به ویژه برای مبتلایان به آرتریت صادق است، و معلوم می شود که مراقبت از کایروپراکتیک ممکن است گلوله جادویی باشد که برخی به دنبال آن بوده اند.

تا به امروز، رویکرد سنتی برای کاهش درد و درد آرتریت شامل داروهای بدون نسخه و نسخه‌ای است که می‌توانند عوارض جانبی شدیدی داشته باشند. اما مقاله اخیر در مجله معتبر Medscape Rheumatology، با عنوان "CAM برای آرتریت: آیا نقشی وجود دارد؟" - "CAM" مخفف "طب مکمل و جایگزین" است - رشد مداوم محبوبیت پزشکان کایروپراکتیک را در بین نزدیک به 50 نفر در کشور تأیید کرد. میلیون ها مبتلا به آرتریت دکتر Nathan Wei، MD، می نویسد: «در ذهن من تردید کمی وجود دارد که کایروپراکتیک به ویژه برای درد حاد اسکلتی عضلانی کار می کند.

این دیدگاه مطمئناً توسط بنیاد غیرانتفاعی پیشرفت کایروپراکتیک، جرارد کلام، دی سی، که مدتهاست با اظهارات دکتر وی موافق است که پزشکان کایروپراکتیک "در بسیاری از موارد در مورد آناتومی اسکلتی عضلانی نسبت به سایر روماتولوژیست ها آگاه تر هستند" موافق است. از تحصیلات و تجربه آنها در مدیریت شرایط اسکلتی عضلانی.

دکتر کلام می‌گوید: مراقبت‌های مبتنی بر شواهد و عملی که توسط پزشک کایروپراکتیک ارائه می‌شود، به کاهش قابل توجه علائمی مانند درد و تورم مفاصل و بهبود دامنه حرکت، استقامت و تون و قدرت ماهیچه‌ها کمک می‌کند. و رضایت بیماران بالاست، زیرا بسیاری از مبتلایان به آرتریت به دنبال راه هایی برای فعال ماندن و اجتناب از داروهای تجویزی هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.