من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مایک لاو، یکی از اعضای موسس گروه نمادین بیچ بویز، در سال 1960 به نوشتن آهنگ "I Get Around" کمک کرد. در آن زمان او نمی دانست که این آهنگ می تواند نشان دهد که چقدر زندگی او به لطف مراقبت های کایروپراکتیک بهبود می یابد.

او در مورد تلفاتی که تور بر بدنش وارد کرده است، می گوید: «در بیش از 50 سال اجرای بیش از 100 نمایش در سال، من با ماشین، ون، اتوبوس، قطار، هواپیما و گهگاه قایق سفر کرده ام. پزشکان کایروپراکتیک به من کمک کردند که بدون درد و تحرک بمانم.

لاو، یکی از حامیان بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک، تنها یکی از تعدادی از آمریکایی‌هایی است که از آنچه مجله کایروپراکتیک و درمان‌های دستی (CM&T) می‌گوید «یکی از رایج‌ترین انواع مراقبت‌های مکمل و جایگزین استفاده می‌کند. بزرگسالان مسن تر." در واقع، حدود 14 درصد از بیمارانی که توسط کایروپراکتیک مراقبت می‌شوند، 65 سال و بالاتر هستند.

اگرچه اکثر افراد مسن نمرات بالای رضایت بخش بیمار و تسکین درد ناشی از دردهای مفصلی (در میان آنها گردن و پشت سر) را به عنوان دلایلی برای جستجوی مراقبت های کایروپراکتیک ذکر می کنند، انگیزه های دیگری نیز وجود دارد. همان مقاله CM&T همچنین اشاره کرد که کایروپراکتیک ها از طریق مشاوره در مورد شیوه زندگی، از جمله ورزش و حمایت تغذیه، به مدیریت شرایط سلامتی بیماران کمک می کنند.

در مورد خواننده اصلی که آهنگش «کوکومو» در سال 1988 به رتبه یک رسید، او می‌گوید که هنوز عاشق اجرا در مقابل تماشاگران در سراسر جهان است و پیش‌بینی نمی‌کند به این زودی‌ها کند شود. او می‌گوید: «با سبک زندگی فعالم، از مراقبت‌های منظم کایروپراکتیک به عنوان مکمل تمرین روزانه‌ام از مدیتیشن متعالی و هاتا یوگا استفاده می‌کنم.»
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.