من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

همانطور که ماه میراث ملی اسپانیایی را جشن می گیریم، مضامین الهام بخش مانند رهبری، توانمندسازی و احساس جامعه در کانون توجه قرار خواهند گرفت.
طی چند هفته آینده، تقریباً 54 میلیون آمریکایی اسپانیایی تبار و لاتین تبار که در حال حاضر در ایالات متحده زندگی می کنند، میراث فرهنگی خود را با دوستان، خانواده و جوامع خود جشن خواهند گرفت. چیزی که آنها تجربه خواهند کرد یک حس غرور کلی است که هیچ چیز دیگری را ندارد.
از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر، ایالات متحده به کمک ها، داستان ها و سنت های آمریکایی هایی که اجدادشان از مکزیک، اسپانیا و کشورهای اسپانیایی زبان در دریای کارائیب، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی آمده اند، احترام می گذارد.
تاریخ ها مهم هستند زیرا نشان دهنده استقلال پنج کشور آمریکای لاتین هستند: گواتمالا، هندوراس، السالوادور، نیکاراگوئه و کاستاریکا. علاوه بر این، مکزیک نیز در 16 سپتامبر و شیلی در 18 سپتامبر استقلال خود را اعلام کردند.
به مناسبت این ماه تاریخی، JCPenney با Gonzo Soccer و بنیانگذار آن، Monica Gonzalez شریک خواهد شد. گونزالس، یک بازیکن حرفه ای سابق فوتبال و اکنون تحلیلگر فوتبال و پخش کننده ESPN، Gonzo Soccer را ایجاد کرد، آکادمی رهبری که به دختران بین سنین 8 تا 16 سال از آسیب پذیرترین بخش ها، آموزش فوتبال و مهارت های رهبری ارزشمند و آمادگی برای زندگی ارائه می دهد. رشد آنها را تشویق کند و به آنها فرصت دهد تا پتانسیل کامل خود را به عنوان ورزشکار و دانش آموز توسعه دهند.
با این مشارکت، JCPenney بر این باور است که می تواند نه تنها به آنچه این دختران می توانند در زمین فوتبال انجام دهند، بلکه تعهد آنها را برای موفقیت به عنوان زنان، ورزشکاران و به عنوان اعضای سرافراز جامعه پرجنب و جوش اسپانیایی تجلیل کند. برای شروع، JCPenney در 30 سپتامبر میزبان یک کلینیک رایگان فوتبال در هیوستون خواهد بود که در آن گونزالس تمرینات فوتبال، نکات و ترفندهایی را به جوانان منطقه آموزش خواهد داد. JCPenney دختران را در سری لباس‌های ورزشی Xersion خود می‌سازد و جدیدترین ترندهای مدل موی اسپرت را توسط استایلیست‌های سالن JCP به آنها ارائه می‌دهد. از دوستان و خانواده دعوت می شود تا در آنجا شرکت کنند و دختران را تشویق کنند زیرا از موسیقی، غذا و سرگرمی لذت می برند.
لیریس لئوس، مدیر بازاریابی چندفرهنگی JCPenney می‌گوید: «مونیکا و دخترانش قدرت، قدرت و استقامت خود را از طریق فداکاری خود به ورزش نشان می‌دهند و ما می‌خواهیم آن را با آنها جشن بگیریم، زیرا میراث اسپانیایی آنها را در آغوش می‌گیریم.»
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.