من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اگر از لیندا کوهن، یکی از موفق ترین مجریان ورزشی زن در این تجارت بپرسید، چه چیزی او را در 22 سال پوشش ورزشی اش شگفت زده کرده است، این رسوایی هایی نیست که درباره آنها گزارش شده است - و بسیاری از آنها وجود داشته اند - بلکه بیشتر ، چه تعداد از ورزشکاران حرفه ای موفقیت خود را مدیون مراقبت کایروپراکتیک می دانند.

او نه تنها به ورزشکارانی که با او مصاحبه می‌کند، بلکه به خودش نیز اشاره می‌کند، می‌گوید: «مراقبت کایروپراکتیک یک رویکرد قابل توجه برای مراقبت‌های بهداشتی است که به شما کمک می‌کند تا سالم و سرزنده باشید».

کوهن، که کتاب جدیدی با عنوان "Cohn-Head" منتشر کرده است، به طور عمیق در مورد صعود سخت (و شهاب سنگ) خود به صدر "باشگاه پسران پخش ورزشی" و همچنین عشقش به ورزش می نویسد. او پوشش می دهد - به ویژه هاکی روی یخ. او می گوید که در لانگ آیلند، نیویورک بزرگ شد، عشق او به بازی از زمانی شروع شد که در دبیرستان تیم هاکی پسران را تشکیل داد و زمانی که برای تیم زنان دانشگاه ایالتی نیویورک دروازه بان بازی کرد ادامه یافت.

او می گوید: «بدیهی است که ورزش بخش مهمی از زندگی من است و من عاشق بازی هاکی هستم. "شما نمی توانید بیشتر از این درگیر شوید."

با این حال، دخالت او فقط به ورزش هایی که پوشش می دهد نیست. ببینید، مراقبت های کایروپراکتیک در خانواده اجرا می شود.

کوهن که مشتاقانه از بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک حمایت می کند، می گوید: «برادرم نه تنها یک ارائه دهنده مراقبت مشهور، بلکه پزشک کایروپراکتیک من نیز هست.

او می افزاید: "و با مراقبت های کایروپراکتیک، هرگز در زندگی ام احساس بهتری نداشته ام."
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.