من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

علی‌رغم گزارش‌های خوش‌بینانه رسانه‌ها مبنی بر اینکه اقتصاد در حال بهبود و قوی‌تر از سال‌های اخیر بوده است، یافتن شغل – که اصلاً مهم نیست شغلی باشد – هنوز دشوار است.

این را در نظر بگیرید: طبق گفته تحلیلگران اقتصادی، 77 درصد از موقعیت های اضافه شده به بازار در سال جاری به صورت پاره وقت بوده است. با این حال، یک شغل وجود دارد که در حال افزایش است.

به گفته ایالات متحده اداره کار و آمار، مشاغل در مراقبت های کایروپراکتیک تا سال 2020 28 درصد افزایش خواهند یافت که این رشته را نسبت به سایر حرفه ها با نرخ رشد بسیار سریع تری قرار می دهد.

در زیر دلایلی است که Careercast.com این متخصصان را در سلامت ستون فقرات و بهزیستی کلی در رتبه 11 (از 200) در گزارش سالانه «شغل‌های رتبه‌بندی» در سال 2013 قرار می‌دهد:

• رضایت شخصی. دانستن اینکه شما بیماران را از صدمات ناتوان کننده و تغییر دهنده زندگی در سر، پشت، گردن و سایر مفاصل تسکین می دهید، بسیار خوشحال کننده است. در واقع، مجله آمریکایی سلامت عمومی گزارش می دهد که "مشاهده شد که بیماران کایروپراکتیک پس از چهار هفته درمان از ارائه دهندگان مراقبت از کمر رضایت بیشتری نسبت به بیماران پزشکی داشتند."

• تقاضای بازار. برای سال‌ها، غرب صفحه‌ای از دفترچه یادداشت شرق را برداشته و درمان‌های غیرجراحی و بدون دارو را انتخاب کرده است - جوهره مراقبت کایروپراکتیک. علاوه بر این، با افزایش سن افراد فعال، بازار مشتریان داخلی دارد. دیوید اوبریون، JD، CAE، مدیر اجرایی انجمن کالج‌های کایروپراکتیک، که اخیراً یک مشارکت استراتژیک با بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک راه‌اندازی کرده است، می‌گوید: «بارها و بارها شاهد بوده‌ایم که بیماران از جراحی از طریق مراقبت‌های کایروپراکتیک در امان مانده‌اند. .yes2chiropractic.org). "رویکرد کلی بیمار کایروپراکتیک، فرآیندهای درمانی خود بدن را به طور طبیعی فهرست می کند."

• انعطاف پذیری شغلی. مالکیت مطب خود نه تنها به این معنی است که شما مسئول هستید، بلکه به شما امکان می دهد گزینه های دیگری از جمله، اما نه محدود به، ارتباط با یک متخصص کایروپراکتیک، آموزش، انجام تحقیقات، کار در یک کلینیک سلامت شرکتی در محل و تخصص در موارد بالا و زمینه های آینده مانند عملکرد ورزشی.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.