من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بارداری می تواند یک موقعیت شاد باشد. همچنین با مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد خود همراه است، مانند افزایش وزن، تهوع صبحگاهی، احتباس آب و استرس اضافه به مفاصل.
به گفته متخصصان، با این حال، همه این علائم را می توان به طور طبیعی با نوشیدن آب کاهش داد.
رابرت ایکل، مدیر عامل شرکت آلکامه واتر می‌گوید: «آرامش در دوران بارداری در بهترین حالت دشوار است و همان‌طور که اکثر زنان تأیید می‌کنند، بسیار دشوار است». "با این حال، نوشیدن آب می تواند پاسخ همه چیز در دوران بارداری باشد."
انجمن بارداری آمریکا با این موضوع موافق است و اشاره می کند که کم آبی می تواند منجر به سقط جنین و زایمان زودرس و همچنین یبوست و خستگی شود.
به آن فکر کنید: آب برای هیدراته نگه داشتن بدن حیاتی است. این به عنوان مجرای عمل می کند که به رساندن مواد مغذی از طریق جریان خون به نوزاد کمک می کند، به هضم غذا کمک می کند، سیستم سموم ناخواسته را پاک می کند و به طور کلی سیستم های بدن ما را روان نگه می دارد.
با این حال، همه آب ها یکسان ایجاد نمی شوند. به عنوان مثال، آب لوله کشی می تواند حاوی سطوح بالایی از سرب و سایر مواد بالقوه ناایمن باشد که می تواند بیشتر از اینکه به شما و نوزاد در حال رشد شما کمک کند، آسیب برساند. تغییر به آب بطری نیز ممکن است راه حلی نباشد، زیرا اکثر برندهای آب بطری می توانند از هر منبعی تهیه شوند و نظارتی ندارند. بنابراین، یک مادر به زودی چه کاری باید انجام دهد؟
پاسخ ممکن است به سادگی گنجاندن آب قلیایی در رژیم و چرخش روزانه شما باشد. با استفاده از آب آشامیدنی اکسیژن دار مانند آب آلکامه می توانید سطح انرژی خود را افزایش دهید و همچنین سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.
برخلاف آب شیر و بطری، آلکامه به گونه‌ای تولید می‌شود که به سلول‌های بدن اجازه می‌دهد تا آب را بسیار سریع‌تر جذب کنند و به نوبه خود، شما (و کودکتان) را کاملاً آبرسانی کنند.
برای اطمینان از اینکه شما به اندازه کافی برای شما و کودکتان می نوشید، کارشناسان توصیه می کنند 64 اونس در روز، به جای لیوان های بزرگتر چند بار در روز، در طول روز پخش شود. با توزیع آب مصرفی خود، می توانید مطمئن باشید که بدن شما (و کودک شما) همیشه هیدراته خواهد بود.
Alkame Water, Inc. یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Alkame Holdings, Inc. (OTCBB: ALKM) است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.