من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

احساس می کنید از زمانی که لنو و لترمن برای اولین بار با هم روبرو شدند، اینقدر برای تصمیم گیری مشکلی نداشته اید؟
اشکالی ندارد، عرضه کنسول‌های جدید ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 - به‌راحتی در زمان تعطیلات - به این معنی است که افراد بی‌شماری درست مثل شما در حال بحث هستند که برای گیمرهای بسیار روان خانواده‌شان کدام را بخرند. هر دو نشان دهنده یک جهش بزرگ در گرافیک، سرعت و شخصی سازی هوشمند هستند. هر دو دارای تعداد زیادی بازی هستند که مطمئناً خوشحال خواهند شد.
با این اوصاف، یکی از منتقدان فوربس مرده بود که نوشت: "هر دو کنسول برای گیمرهای مختلف جذاب خواهند بود." در اینجا چیزی است که باید بدانید:
* هزینه. قیمت اولیه پلی استیشن 4 سونی (399.99 دلار) 100 دلار کمتر از ایکس باکس وان مایکروسافت (499.99 دلار) است. اما در حالی که دومی با نسل جدید و قدرتمند مایکروسافت از حسگر حرکت و صدای کینکت عرضه می‌شود - که حتی می‌تواند ضربان قلب بازیکن را فقط با نگاه کردن به صورت او بخواند - اگر دوربین PlayStation Eye را می‌خواهید باید 60 دلار اضافی بپردازید.
* تاکید کلی مایکروسافت ایکس باکس وان را به عنوان یک سیستم سرگرمی همه کاره معرفی می‌کند که بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، ورزش و تلویزیون زنده را در یک مکان گرد هم می‌آورد، و Cnet.com می‌گوید که «واقعاً احساس می‌کند یک قطعه پیچیده از خانه است. وسایل تئاتر." از سوی دیگر، سونی در حال بازی کردن چیزی است که ستون‌نویس فناوری گاردین آن را «تنوع محض تجربه‌های بازی» می‌نامد.
* کنترل کننده ها همه اش برمیگردد به علاقه شخصی.
سونی در ارتقاء کنترلر جدید DualShock 4 خود کار یومن را انجام داده است تا شامل میله های آنالوگ دقیق تر، پد لمسی، نوار حسگر نور و دکمه اشتراک گذاری باشد. و در حالی که مایکروسافت بدیهی است که نیازی به درهم ریختن طراحی کلاسیک خود احساس نمی‌کند، PCMag.com می‌گوید محرک‌های ضربه‌ای جدید Xbox One «می‌تواند تیراندازی اول شخص را بسیار فراگیرتر کند».
* بازی ها. آه، بله، بازی ها. هر کنسول فهرستی چشمگیر از عناوین انحصاری دارد. پلی استیشن 4 شامل بلستر علمی تخیلی "Killzone: Shadow Fall" و ماجراجویی خانوادگی "Knack" است. در میان مجموعه Xbox One: شبیه‌ساز رانندگی فوق‌العاده شیک «Forza Motorsport 5»، بازی زامبی «Dead Rising 3» و «Ryse: Son of Rome» با تم گلادیاتور.
هنوز مطمئن نیستید؟ همیشه می‌توانید به نزدیک‌ترین فروشگاه GameStop (www.gamestop.com) بروید تا ببینید که علاقه‌مندان واقعی کدام کنسول‌ها و بازی‌ها را می‌خرند. از اوایل نوامبر، لیست پستی غول خرده‌فروشی "اولین دانسته" برای هر دو کنسول بیش از - آماده هستید؟ - 2.2 میلیون مشترک.
تونی بارتل، رئیس GameStop می‌گوید: «مردم نمی‌توانند منتظر بمانند تا دستشان را بگیرند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.