من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بالشتک‌های دیگری برای مشعل‌داران جوان بیور که در طول شب به نوبت می‌خوابیدند و نگهبانی می‌دادند، فراهم شد. صبح روز بعد آنها را سرحال و مشتاق یافت که به سمت شهر زمرد حرکت کنند. حالا تونل خنک بود و آنها به سرعت پیشروی کردند. همه آنها از یکسانی دیوارهای تونل سنگی خسته و مشتاق رسیدن به سرزمین اوز بودند. در نهایت بیورهای جوانی که در راه بودند متوقف شدند.

فال عشق کارت

فال عشق کارت : نگران نباش، مرد شگی، من برایمان تخت می گذارم. ابتدا بگذار یک شام خوب بخوریم تا راحت تر بخوابیم.” بعد از شام دو تخت کوچک و یک تخت بزرگ به طرز جادویی برای توینک، تام و شگی ظاهر شد. گرچه او نیازی به خواب نداشت، اما تخت کوچکی به اندازه خودش در اختیار توئیفل قرار دادند. شاه بیش از حد روی یک کوسن ابریشمی خم شد.

برای مدتی مسافران متوجه شده بودند که تونل به آرامی به سمت بالا شیب دارد. حالا به انتهای آن رسیده بودند. درست قبل از آنها تکه ای گرد از خاک وجود داشت – نوعی “پنبه” از خاک که اوزما در انتهای تونل قرار داده بود، جایی که در باغ خود ظاهر می شد. بیورهای جوان دقیقاً می دانستند چه باید بکنند. آنها دست به کار شدند و لبه این تکه زمین را حفر کردند و نقب زدند. هنگامی که آن را به اندازه کافی شل می کردند.

فال عشق کارت : دوباره به داخل تونل می پیچید و خروجی را برای مرد شگی و دوستانش آزاد می گذاشت تا از گذرگاه زیرزمینی خارج شوند. توینک و تام در سکوتی شگفت‌انگیز در حالی که بیورها کار می‌کردند تماشا می‌کردند. آنها به طرز شگفت انگیزی سریع و ماهر بودند. پنجه‌های آن‌ها در حالی که زمین را بیرون می‌کشیدند، به خوبی پرواز می‌کردند و سپس آن را از پشت خود با دم‌های پهن و صاف‌شان برس می‌زدند.

اما شاید گاهی اوقات برای دیدن پسر عموی سومش، توفل، به خانه آنها می آمد. فصل ۲۴ توینک و تام در اوز باقیمانده روز به گشت و گذار برای توینک، تام، پادشاه پری بیورها و بیورهای جوان سپرده شد. دوروتی و مرد پشمالو مهمانی را در واگن قرمز، که توسط کشیده شده بود، بار کردند و مهمانان خود را در توری در شهر زیبای زمرد و حومه اطراف هدایت کردند. هنگامی که آنها به دروازه های شهر زمرد رسیدند.

فال عشق کره ای

فال عشق کره ای : جایی که دانش‌آموزان درس‌های خود را با بلعیدن قرص‌های حاوی قند فرا گرفتند. در سفر برگشت، مترسک را ملاقات کردند که روز خود را با یک کشاورز مونچکین گذرانده بود تا دوباره با نی تازه پر شود – البته همه به جز سرش، که پر از مغزهای شگفت انگیزی بود که جادوگر داده بود. به او. توینک و تام از این شخصیت درول خرسند بودند، که فوراً از آنها خوشش آمد. آن شب یک شام بزرگ به افتخار توینک، تام و پادشاه پری بیورها برگزار شد.

بسیاری از مشهورترین شخصیت های اوز آنجا بودند. از جمله دختر تکه‌کاری، چوب‌دار حلبی که به همین مناسبت از قلعه حلبی خود در کشور وینکی سفر کرده بود، شاهزاده اوزانا، شیر ترسو و ببر گرسنه، اوجو، باتن برایت، بتسی بابین، تروت، کاپن بیل. ، ووزی، و بسیاری، بسیاری دیگر. شام فوق العاده ای بود و توینک و تام مجذوب همه شخصیت های کنجکاو و غیر معمول بودند.

فال عشق کره ای : دوقلوها از آنجایی که در مورد افراد مشهور اوز و ماجراهای هیجان انگیز آنها مطالب زیادی خوانده بودند، احساس می کردند که در میان دوستان قدیمی هستند. در چنین مواقعی، همیشه رسم جادوگر این بود که جادوی خود را به نمایش بگذارد. امشب او این کار گرفتن فال عشق اسمی را نکرد. در واقع جادوگر کوچولو در طول شام ساکت و نگران به نظر می رسید. هنگامی که مهمانان شروع به ترک میز کردند.

زیرا که از کاه پر شده بود، سبک بود. مترسک در حالی که روی زمین قرار گرفت گفت: “خیلی ممنون.” «احساس می‌کنم که واقعاً جدید گرفتن فال عشق من هستم». دوروتی از شنیدن این موضوع متحیر شد.

فال عشق من

فال عشق من : اغلب با خصمانه به مترسک پارس می‌کرد. دوروتی به دوست جدیدش گفت: توتو نگران نباش. “او هرگز گاز نمی گیرد.” مترسک پاسخ داد: “اوه، او مرا نمی ترساند.” او در حالی که راه می رفت ادامه داد: “او نمی تواند به کاه آسیب برساند. بگذار آن سبد را برایت حمل کنم. اشکالی گرفتن فال عشق کره ای ندارد، زیرا نمی توانم خسته شوم. رازی را به تو می گویم.” در امتداد. “از تنها یک چیز در تمام دنیا می ترسم.” “چی؟” دوروتی پرسید.

آیا این کشاورز گلوتن بود که تو را ساخت؟” مترسک پاسخ داد: نه. “یک کبریت شعله ور.” فصل چهارم. جاده از طریق جنگل. بعد از چند ساعت جاده ناهموار شد و راه رفتن به حدی دشوار شد که مترسک اغلب روی آجرهای زرد رنگی که در آنجا بسیار ناهموار بودند، زمین خورد. در واقع، گاهی گرفتن فال عشق کارت اوقات آنها شکسته می شدند یا به طور کلی گم می شدند.

فال عشق من : به طوری که تنها سوراخ هایی باقی می ماند که توتو از روی آنها می پرید و دوروتی راه می رفت. اما مترسک، به دلیل نداشتن مغز، بدون مکث راهپیمایی کرد و به همین دلیل وارد سوراخ ها شد و روی آجرهای سخت پرید. با این حال، این هرگز به او آسیبی نرساند، و دوروتیا او گرفتن فال عشق اسم را بلند کرد و او را به پاهایش بازگرداند، در حالی که او با خوشحالی با او از تصادف می خندید.

در سرزمین خواران رنگ آبی ترجیح داده می شد. اما آنها به اندازه خورندگان دوستانه به نظر نمی رسند و من گمان می کنم که نتوانیم جایی برای خوابیدن برای شب پیدا کنیم.

فال عشق اسمی

فال عشق اسمی : که گویی می خواهند سؤال کنند. اما هیچ کس به دلیل شیر بزرگ که از او بسیار می ترسیدند به آنها نزدیک نشد و با آنها صحبت نکرد. مردم همگی لباس های سبز زمردی بسیار زیبایی پوشیده بودند و کلاه های نوک تیز مانند خورندگان بر سر داشتند. 

اوز می تواند هر کاری انجام دهد، بنابراین من فکر می کنم او کانزاس را برای شما پیدا خواهد کرد. اما ابتدا باید او را ملاقات کنید، و این کار بسیار دشواری خواهد بود، زیرا جادوگر بزرگ دوست ندارد با هر کسی ملاقات کن، و معمولاً آن چیزی که او می خواهد، اتفاق می افتد، اما تو چه می خواهی؟ او ادامه داد و با توتو صحبت کرد. توتو فقط دمش را تکان داد زیرا به طور غیرقابل توضیحی قادر به صحبت کردن نبود.

فال عشق اسمی : زن اکنون تختی به دوروتی داد تا در آن بخوابد و توتو در کنار او دراز کشید و شیر از در اتاقش محافظت کرد تا کسی مزاحمش نشود. مترسک و چوب‌دار حلبی تمام شب را بی‌صدا در گوشه‌ای ایستاده بودند، البته نمی‌توانستند بخوابند. صبح روز بعد، به محض طلوع خورشید، آنها دوباره به راه افتادند و به زودی درخشش سبز زیبایی را در آسمان در مقابل خود دیدند. دوروتی گفت: «این باید شهر زمرد باشد.

تا من به درب اتاق تخت سلطنت می روم و به اوز می گویم که شما اینجا هستید. آنها باید مدت زیادی صبر می کردند تا سرباز برگردد. سرانجام وقتی برگشت، دوروتی پرسید: “اوز را دیده ای؟” سرباز پاسخ داد: اوه، نه. “من هرگز او را ندیدم. اما در حالی که پشت صفحه اش نشسته بود با او صحبت کردم و پیام شما را به او گفتم. او می گوید اگر بخواهید می پذیرد که با شما صحبت کند.

فال عشق اسم

فال عشق اسم : در دیگری را باز کرد و همه از در تعقیبش کردند و وارد خیابان های شهر زمرد شدند. فصل یازدهم. شهر زمردی شگفت انگیز اوز دوروتی و دوستانش حتی در حالی که چشمانشان با عینک سبز محافظت می‌شد، در ابتدا کمی از تابش خیره‌کننده شهر شگفت‌انگیز خیره شدند. در امتداد خیابان ها خانه های زیبایی بود که از مرمر سبز ساخته شده بودند و همه جا با زمردهای درخشان تزئین شده بودند.

دوروتئو متوجه شد که پول آن را با سکه های سبز می پردازند. ظاهراً نه اسب و نه حیوان وجود داشت. مردان با گاری های سبز رنگ اشیایی را به اطراف حمل می کردند که آنها را به جلو هل می دادند. همه شاد و راضی و مرفه به نظر می رسیدند. دروازه بان آنها را در خیابان ها هدایت کرد تا به ساختمان بزرگی رسیدند، درست در وسط شهر، که کاخ اوز، جادوگر بزرگ بود. سربازی با یونیفورم سبز و با ریش بلند سبز جلوی در ایستاد.

فال عشق اسم : اما هر یک از شما باید به تنهایی وارد شود و او هر روز فقط یکی از شما را می پذیرد، بنابراین، چون باید چندین روز در قصر بمانید، من شما را به اتاق هایی می برم که بعد از پیاده روی در آنجا راحت باشید. دختر پاسخ داد: متشکرم. اوز خیلی مهربان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. سرباز حالا سوت سبزی زد و بلافاصله دختر جوانی که لباس ابریشمی سبز و زیبا بر تن داشت وارد اتاق شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.