من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مردی که کلاه بالایی داشت به طور مشخصی از نحوه خطاب مرد پشمالو متملق شد. او پاسخ داد: “آه، من می بینم که شما من را به عنوان یک فرد مهم می شناسید. 

فال عشق قلب

فال عشق قلب : من اکنون این صفحات گرانشی را تنظیم می کنم، تا هواپیما هنگام عبور از مرز سقوط نکند.” بعد از اینکه چند دکمه را فشار داد، او و مرد پشمالو و توینک و تام از هواپیما خارج شدند. هوا در زیر پای آنها مانند زمین جامد به نظر می رسید. با این وجود، این راه رفتن در هوای رقیق تجربه بسیار عجیبی بود، و علیرغم خود آنها متوجه شدند که با زرق و برق قدم می زنند.

گویی روی تخم مرغ راه می روند. شهردار لرد عالی و جمعیت هایتاون که جمع شده بودند با کنجکاوی تماشا کردند که مرد پشمالو و تام به آرامی هواپیما را به سمت مرز هایتاون هل دادند. از آنجایی که وزنی نداشت، اصلاً وظیفه ای نبود. آن‌ها می‌دانستند که تابلویی که هنگام ورود به هایتاون به آنها خوشامد گفته بود، نقطه‌ای را نشان می‌داد که گرانش مجدداً کشش خود را اعمال می‌کرد.

فال عشق قلب : بنابراین هواپیما را به آرامی روی این خط نامرئی فشار دادند. بزرگنمایی! مانند تیری که از کمان پرتاب شود، ایرموبیل به سمت بالا حرکت کرد. خیلی بالاتر از سر آنها به صعود دیوانه وار خود به آسمان ادامه داد. آنقدر سریع حرکت کرد که در عرض چند ثانیه فقط به صورت یک لکه کوچک در بالای آنها قابل مشاهده بود.

تعدادی از خانم‌ها با آرامش روی چهارپایه‌های سه گوشه، سبدهای خیاطی‌شان را کنار صحنه می‌نشستند. ظاهراً دیگران در حال دوختن قطعات بزرگ بوم بودند. با این حال، خانم‌های دیگری مشغول نقاشی نقاشی‌های هنری روی بوم بودند که سپس روی چارچوب‌های چوبی کشیده می‌شد تا به عنوان پس‌زمینه برای صحنه عمل کند. پس از اینکه شگی و دوستانش چند دقیقه این نمایشگاه صنعت را تماشا کردند.

فال عشق پنجشنبه

فال عشق پنجشنبه : آیا آنها دوستانه خواهند بود یا غیر دوستانه، مفید یا خطرناک؟ هنوز اثری از مردم نبود. تنها صدایی که سکون سرسرایی را که شگی و دوستانش در آن ایستاده بودند شکست، صدای قلقلک آب بود که از یک فواره کوچک در مرکز اتاق جاری می شد. این آبنما مانند یک آب خوری معمولی شکل گرفته بود، نهر آبی که از آن بلند می شد بیش از سه یا چهار اینچ ارتفاع نداشت.

در راهروی میانی تئاتر پیشروی کردند. پادشاه و ملکه هیچ کار واقعی انجام نمی دادند. آنها فقط به دیگران دستور دادند که به نظر می رسید کوچکترین توجهی به آنها نمی کردند، اما به وظایف خود ادامه می دادند. کینگ تیکت به بالا نگاه کرد. او به مرد پشمالو گفت: “خب، مطمئناً برای رسیدن به اینجا وقت گذاشتید. حداقل سه دقیقه پیش بود که خود را در فونتین اعلام کردید.

فال عشق پنجشنبه : یک مرد و یک زن – ظاهراً کینگ تیکت و پرده ملکه. همه چیز در مورد پادشاه و ملکه روی صحنه، شلوغی از جنون آمیزترین فعالیت ها بود. صدای درگیری و تق تق چکش ها، دریدن اره ها و چرخیدن مته ها و مته ها به گوش می رسید. شاید پانزده یا بیست مرد به سختی مشغول کار بودند و به هم می زدند و مجموعه ای گیج کننده از مناظر را برپا می کردند.

وقتی صدای شلیک اسلحه صدا می‌شود، به احتمال زیاد صدای زنگ در می‌آید. یک بار وقتی صحنه به صدا در می‌آید. به یک کاسه ماهی قرمز احتیاج داشت، لرد پروپس در واقع توانست یک خرچنگ زنده را در یک سوپ بچسباند، با این حال، او به ندرت بیشتر از دو خط پشت سر بازیگران قرار می‌گیرد. “نمایشنامه های شما تا چه زمانی اجرا می شوند؟” شگی پرسید. شاهی که از رویای خود بیدار شده بود.

فال عشق پنهانی

فال عشق پنهانی : شب های باشکوه برای سال ها و سال ها و سال ها – گاهی تا زمانی که به یاد داریم، همان نمایش شگفت انگیزی را برای ما در شب روی صحنه می دیدیم.” “و بقیه وقت ها چه کار می کنی؟” از مرد پشمالو پرسید. کینگ تیکت پاسخ داد: “هیچ چیز – هیچ چیز جز خواب.” “چرا باید؟ ما صحنه باشکوه زندگی خود را داریم.” پادشاه در کار در حال انجام به او نگاه کرد. “بازیگران شما چه کسانی هستند؟” از تام پرسید.

برای شام و تئاتر نمی مانی؟ شگی پاسخ داد: نه، متشکرم. ما یک سفر طولانی در پیش داریم و واقعاً باید اکنون راه خود را ادامه دهیم.» با این کار، شگی و دوستانش از راهرو به سمت دری که از آن وارد تئاتر شده بودند، رفتند. کینگ تیکت به شدت به مرد پشمالو خیره شده بود و حالا چیزی را با صدای گرفتن فال عشق کامل آهسته با پرده ملکه زمزمه کرد. ملکه لحظه ای فکر کرد و سپس سرش را تکان داد.

فال عشق پنهانی : برای یک لحظه کینگ تیکت خجالت زده به نظر می رسید. سپس با تکان دادن دستش به طور مبهم پاسخ داد که انگار می خواهد موضوع را کم اهمیت تلقی کند: “اوه، فقط بازیگران – می دانید، چیز معمولی، مرد اصلی، بانوی اصلی، شرور، کمدین، و غیره.” مرد پشمالو گفت: “بیا، ما در گرفتن فال عشق پنهان اینجا زمان را تلف می کنیم. اگر روزی امیدوار باشیم به سرزمین اوز برسیم، باید در راه باشیم.” پرده ملکه به بالا نگاه کرد.

به من بگویید، آیا شما بچه ها نمایش های زیادی دیده اید؟” تام پاسخ داد: “اوه، بله، ما تعداد زیادی از نمایشنامه های مدرسه خود را دیده ایم، و کریسمس گذشته توینک و من نقش های مهمی در مسابقه کریسمس داشتیم.” ملکه در حالی که با خوشحالی به بچه ها لبخند می زند، گفت: «خب، پس، گرفتن فال عشق پنهانی مطمئناً امشب از خودت لذت خواهی برد». ما فقط یک ساعت دیگر کار خواهیم کرد.

فال عشق پنهان

فال عشق پنهان : سپس همه چیز آماده خواهد بود. این به ما زمان زیادی می دهد تا خودمان را مرتب کنیم، بهترین لباس را بپوشیم و از شام و بازی نهایت لذت را ببریم.” ساعت به سرعت گذشت. بچه‌ها ظاهراً غرق در کار روی صحنه بودند، اما در واقع افکارشان درگیر راز آنچه برای مرد پشمالو افتاده گرفتن فال عشق پنجشنبه بود، مشغول بود. ملکه پرده که از تاج و تخت خود بلند شد، اعلام کرد: “لیدی کیو شما را به اتاق هایتان نشان می دهد.

بچه ها.” لردها و خانم ها ابزار خود را کنار می گذاشتند و می دوختند. زنی قد بلند، لاغر، با ظاهری نگران، که سبد روی بازویش می دوخت، از پله های کوتاهی از صحنه پایین آمد و با بی خیالی به توینک و تام لبخند زد. “فکر می کنم با من می آیی؟” او با تردید گفت. توینک و تام به توایفل نگاه کردند گرفتن فال عشق قلب که سرش را تکان داد و هر سه به دنبال خانم قدبلندی رفتند که با نامطمئنی در راهرو پیش می رفت.

فال عشق پنهان : بیرون تئاتر، لیدی کیو تایفل و بچه‌ها را از پلکان وسیعی که به طبقه دوم قلعه می‌رفت بالا برد. در اینجا راهرویی طولانی وجود داشت که راهروهای کوچکتری از آن منتهی می شد و هر کدام درهای زیادی به سوی سوئیت ها و اتاق های مختلف باز می کردند. لیدی کیو فقط کمی در راهروی اصلی پیشروی کرده بود که به طور نامطمئن جلوی دری ایستاد و به اتهامات خود روی آورد.

سوار شدن خیلی سریعتر خواهد بود.” با آن پادشاه پری بیورها به لبه رودخانه رفت و سوتی تند به صدا درآورد. شگی و دوستانش حیوان کوچک را دنبال کردند. چند صد فوت زیر آنها رودخانه به سمت چپ منحنی شد. در اطراف این خم رودخانه، اکنون می‌توانستند حدود بیست سر کوچک را ببینند – بیس‌هایی که به سرعت در بالادست شنا می‌کردند و قایق بارج‌مانندی را با سایبانی به دنبال خود می‌کشیدند تا پرتوهای خورشید را ببندند.

فال عشق کامل

فال عشق کامل : که از دور می بینید.” “و برنامه شما برای عبور از آن چیست؟” از مرد پشمالو پرسید. پادشاه گفت: «به قصر من بیایید که در آن راحت باشید، و ما در مورد نقشه من بحث خواهیم کرد.» توینک آه کشید: «حتما باید پیاده روی طولانی باشد. و هر چه به سمت صحرا دورتر می‌شویم، کشور صخره‌تر و خاکستری‌تر می‌شود.» پادشاه بیش از حد گفت: “اوه، ما پیاده روی نمی کنیم.

توینک، تام، مرد پشمالو و تایفل وارد قایق شدند. مرد پشمالو مجبور شد کمی خم شود تا سایبان را از دست بدهد، اما وقتی روی کوسن‌های نرم نشستند، جا برای همه وجود داشت. پادشاه پری بیورها خود را به جلوی مهار با دیگر بیورها چسباند. او گفت: «امیدوارم مرا ببخشید که با شما سوار نشدم، اما وقتی مهمان دارم، دوست دارم سهم خودم را انجام دهم – می‌دانید که ما بیش‌ترها همیشه از کار کردن با هم لذت می‌بریم.

فال عشق کامل : آرزو داشت یکی از بیورهای کوچولو را در آغوش بگیرد و تا دلش بخواهد. و پسر فکر کرد که چه لذتی می‌تواند داشته باشد، فقط پریدن به داخل رودخانه و شنا کردن همراه با حیوانات کوچک شاد و شاد. اما تام خود را با شگفتی از سهولت کشیدن قایق توسط بیورها راضی کرد. اگرچه این سفر بیش از یک ساعت طول کشید، اما برای مسافرانی که مشغول تماشای مناظر در حال تغییر بودند.

و مناسبت‌هایی مانند این باعث می‌شود. من فرصتی برای فراموش کردن من یک پادشاه هستم.” قایق به سرعت به سمت پایین رودخانه حرکت کرد و به راحتی توسط تیم حیوانات کوچک قوی کشیده شد. مرد پشمالو در حالی که با رضایت آهی کشید و در میان کوسن ها مستقر شد، گفت: “خب، این قطعاً راه رفتن را بهتر می کند، اعلیحضرت.” فصل ۱۶ در سرزمین بیور تام که به حیوانات علاقه خاصی داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.